torstai 7. huhtikuuta 2011

Ompeluhaaste


Sain mukavan ompeluhaasteen Väkerryksiä blogin Marjuskalta ja Kewalta
Kiitoksia!! :)




Esittele blogissasi sinulle mieluinen, rakas tai tuikitarpeellinen ompelutarvike.
Pelkkä kuvakin riittää, mutta ainahan on kiva kuulla miksi valitsit 
juuri kyseisen esineen.
Lähetä haaste 5:lle.
 
 
Minulla on aika paljon sellaisia ompelutarvikkeita mitkä on tärkeitä 
mulle ommellessa, mutta valitsin nyt yhdeksi tällaisen 
magneettisen nuppineula"tyynyn". :)



Ei mikään kaunis eikä sininen oo yhtään mun väri, mutta
hyödyllinen tämä on.


Olen myöskin Hosulin kaltainen nappien kerääjä. :)



Tämä haaste on esiintynyt jo niin monessa blogissa etten tiedä
kenelle tämän jakaisin, mutta koitetaan olisiko
NopsuPopsun Sofia vielä saanut tätä? :)


*  *  *  *  *

Mulla on ompelu-/työhuoneen sisustaminen ja laittaminen vielä 
ihan vaiheessa, mutta voin vähän raottaa ovea huoneeseen. 
Kunhan huone on valmis, esittelen sitä vähän paremmin.




Värejä ei ainakaan puutu. ;)

3 kommenttia: